Karol_1976 pisze:
Dmoch faktycznie by艂a taka rozmowa... A mi w mi臋dzy czasie uda艂o si臋 kupi膰 w niez艂ym stanie Polcrossa (prawie to samo co PoloLux) w tej wersji z amortyzatorem od motoroweru, mniejszym ko艂em z przodu i przerzutkami

Zdj臋cia poni偶ej.
Co do r贸偶nic Suzuki Carry to bud偶etowy micro Van bazuj膮cy na podzespo艂ach alto (kt贸re w Polsce jest do艣膰 popularne). Jako艣ci膮 materia艂贸w wewn膮trz nie umywa si臋 do Subaru, ma s艂abszy silnik no i brak 4x4, jednak mimo to dost臋pno艣膰 oraz ceny cz臋艣ci o kt贸rych pisa艂em wygl膮da zupe艂nie inaczej... Do Carry: kpl. tarcz 艣rodkowa p贸艂ka 55 z艂, klocki 33 z艂, filtr paliwa 4,55 z艂, rozrz膮d kpl. 79 z艂, filtr powietrza 22,55 z艂, filtr oleju 9,38 z艂, pasek klinowy 8,71 z艂, pompka paliwa 140 z艂 i tak dalej... Wszystko dost臋pne na miejscu albo za 2 dni. Cz臋艣ci u偶ywane kosztuj膮 grosze i s膮 艂atwo dost臋pne (dwa ga藕niki kpl. po 50 z艂 ka偶dy, silnik kpl. z osprz臋tem (aparat zap艂onowy, ga藕nik, alternator, rozrusznik) kupi艂em za 300 z艂) Do tego prostota budowy i znacznie wi臋cej miejsca 偶eby gdziekolwiek wsadzi膰 r臋ce :) Libero jest bardziej klimatyczne, mo偶e nawet 艂adniejsze, ale rozs膮dek m贸wi, 偶e lepszym wyborem jest Carry. Oczywi艣cie o ile przy tego rodzaju samochodzie mo偶na m贸wi膰 o rozs膮dku :)
Troch臋 nie trafi艂e艣 w 偶adne z moich pyta艅 b pyta艂em o fotk臋 a Ty o rowerze pyta艂em o jazd臋 a Ty o cz臋艣ciach.
Ale skoro o cz臋艣ciach to s膮 dwie szko艂y, w je藕dzie na co dzie艅 r贸偶nica w cenach cze艣ci jest znacz膮ca ale czy oby na pewno Carry nadaje sie do jazdy na co dzie艅 aby go nie znienawidzi膰 przy tym? Co innego Alto/ Maruti o kt贸rym wspomnia艂e艣. Bazuj臋 tylko na mojej opinii bo nigdy Carry'm nie jecha艂em i st膮d moje pytanie.
Co do samych cen to cze艣ci kt贸re wymieni艂e艣 nie robi膮 problemu. Tarcze, klocki, filtr paliwa, oleju, pasek klinowy wszystko jest. Co do innych to si臋 zgadzam. Na szcz臋艣cie w Subaru mo偶na jeszcze wszystko kupi膰. Ale r贸偶nica dla auta kolekcjonerskiego jest pomijalna, bo raz zrobisz i raczej za tydzie艅 ci sie nie rozleci.